I Became the Younger Sister of a Regretful Obsessive Male Lead — rozdział 1

W moim życiu były trzy punkty zwrotne. Przy trzecim zaczęłam czytać powieści internetowe i webtoony jak szalona. Zupełnie jakbym zmęczona życiem uciekała od rzeczywistości. Byłam myślami gdzie indziej, całkowicie odizolowana od społeczeństwa. 

Tylko pewnego dnia, gdy otworzyłam oczy, zobaczyłam, że jestem małą dziewczynką ubraną w uroczą sukienkę. 

Mój ponury nastrój i oszołomienie powoli zanikały, gdy to stanęłam w obliczu nowego świata.

To się nazywa opętanie!

Od razu odrzuciłam, że to sen i zaczęłam cieszyć się życiem. Pochłaniałam uczucia, jakie okazywali rodzice mojego opętanego ciała. Nawet jeśli nie kierowali go tak naprawdę do mnie, to nie byłam rozczarowana. 

Pragnęłam, aby ta sytuacja trwała wiecznie, ale wtedy przyszła nagła wiadomość. Moi rodzice zmarli. Ta sytuacja była podobna do tej z mojego oryginalnego życia, dlatego ponownie się odizolowałam. Nie spodziewałam się, że w tak krótkim czasie, wujek przyjdzie po moją rodzinną posiadłość. 

Nawet jeśli moim wujkiem był hrabia Narrum, to nic nie mogłam zrobić. Jedynie obserwowałam. Pomimo smutku starałam się być opanowana, ale sytuacja wymknęła się spod kontroli. Znowu chciałam uciekać i gdy rozważałam, jak się wydostać, ktoś po mnie przyszedł.

Był to duke, ważny arystokrata w cesarstwie. 

Duke spoglądał na mnie smutno i powiedział. 

"Ja... Jestem twoim ojcem chrzestnym."

Nie wiedziałam o jego istnieniu, nie wiedziałam nawet zbyt wiele o świecie, w którym obecnie żyłam, ale nie chciałam przegapić tej okazji.

Chciałam po prostu uciec. 

Idąc z nim, dowiedziałam się, w jakiej powieści żyję.

Gdy słońce schowało się za chmurami, mogłam zobaczyć twarz chłopca, który wyszedł mi na spotkanie. Miał długie brwi i duże oczy, a jego tęczówki wystające spod długich rzęs błyszczały jak złoto.

Grzbiet jego nosa był gładki i wysoki, twarz czysta i blada. Największym dowodem jego istnienia były jego czerwone usta. 

Sam jego wygląd był dość wyrazisty, ale wyraz jego twarzy i oczy były zdrętwiałe. 

Ten kontrast sprawiał, że wyglądał tajemniczo. 

W końcu, po otarciu łez, opamiętałam się. Znałam go bardzo dobrze.

《W domku dla lalek mieszka jeszcze jedna lalka》

To był BL Webtoon, który przeczytałam przed trafieniem tutaj. 

Czytałam powieści internetowe i webtoony od trzech lat i to była jedyna praca, pod którą zostawiłam złośliwe komentarze. 

Niemniej powodem, dla którego pokochałam tę powieść, był właśnie ten chłopak. Osoba, którą pochłonie żal. 

Rozdział 2

Komentarze

Popularne posty